lördag 8 februari 2014

Sometimes..

Ojoj, en extremt innehållsrik och berg-och-dalbaneliknande vecka har snart passerat.. Både possitivt och negativt!
Jag har inte haft en lugn stund till att sitta ner och lägga lite krut på vare sig stickningen eller bloggen.
Men så kan det vara ibland! Har försökt att knåpa ihop ett inlägg om den mytomspunna mjölkfibern, och kanske kanske dyker den upp senare idag! Först väntar några timmars jobb..

Så har ju OS börjat också!
Är det någon som tittar? -själv har jag ingen tv och tycker dessutom inte om att själva Ryssland är värdnationen denna gång. Det är en svår sits, för jag älskar vissa sporter och vill ju hejja fram Sverige och gratulera vinnarna! Mycket svår avvägning..

I annat fall får jag väl ut och vara aktiv själv, istället för att se på när andra är det.. Därför hittade jag, och fastnade för dessa fina Runner's socks  av Jennifer Beever.
Jag är ett freak och stickar alltid ett par sockor, men så många ankelvarianter har jag faktiskt inte.. Ska banne mig ge mig på dom här vid första, bästa tillfälle!!



1 kommentar:

  1. Bra tips! Jag kallar dom bäddsockor eftersom jag sover mer än jag springer ;-)
    /Sofia Kronholm

    SvaraRadera