onsdag 19 februari 2014

Sneak-peak

Jag måste, åter igen, be om ursäkt för min inaktivitet. Så kan det vara emellanåt!

Tänkte bara ge er en liiten sneak-peak på fina Monte Rosa som snaaaaart är klar! Ärmarna blev stickade i en rasande fart -vardera ärm tog en dag (!!) och det med jobb mellan varven.. ;) Är man ivrig så är man!



Förresten, vad gör ni helst under tiden ni stickar? 
- Jag föredrar en serie eller bara att tvn är på utan att jag aktivt tittar. Just nu stickar jag helst till den gamla långköraren Rederiet som finns att se på svt:s Öppet arkiv -alla 20 säsonger!!
Annars är jag intresserad av serier med historiska handlingar. Netflix är en bra tjänst som har en mängd filmer, serier och lite tvprogram. På Netflix hittade jag The Tudors som handlar om Henry VIII och livet i England under 1400-1500talet.



2 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Kan man få tag i mönster på svenska?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen ett jättefint mönster! Tyvärr finns bara mönstret på engelska än så länge.

      Radera