måndag 28 oktober 2013

Rainy days

Efter en hektisk helg, med familjen på besök här i Stockholm så har det inte blivigt många uppdateringar här.. förlåt! Men ibland är jag faktisk ledig ;)

Nu sitter jag påväg hem från jobbet. Det fullkomligt öser ner utanför fönstret på tåget. Men det gör mig inte så mycket! Snarare är hösten verkligen på väg och jag som redan dragit fram min vinterjacka tycker att det är lika bra det! Jag sitter ju dessutom bara inne hela dagarna..

Det bästa med mitt jobb just nu är alla garner som jag är omringad av. Bra är också att jag får hem en hel del garn..
Mina garngömmor har drastiskt expanderat de sista dagarna och jag måste snart införskaffa mer förvaring!

På bilden ser ni sockgarner från Sandnes garn, och nu jäklar kan alla jag känner få ett par sockor var i julklapp ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar