fredag 21 mars 2014

Message från Köln

Hej på er alla fina som kikar in här!

Måste passa på att tacka er för fina kommentarer, för att ni läser här då och då och för att ni ger mig en massa tips och idéer!
Jag har (peppar peppar) aldrig haft idétorka vad gäller projekt och saker att lära nytt. Tack vare er!

Just nu befinner jag mig i Köln, Tyskland efter en hel dags sittande i bilen.
Imorgon ska vi in till Handarbeit & Hobby mässan för att förhoppningsvis få vara med om stora under! De häftigaste garn, tyg- och hobbymärkena är på plats, och jag är taggad till tusen!! Ska uppdatera med några bilder under dagen tänker jag..!

Nu tänker jag avrunda kvällen med en öl, sällskap av mor och far och givetvis en stickning.
Just nu har jag för många projekt igång, men lider inte utav det. Just här är koftan Secrecy i ett Alpaca Silkegarn. Superdåligt ljus, men färgen är grå, väldigt jämn i nyansen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar