söndag 2 mars 2014

Kombinerad vy

Efter en fullspäckad helg med shopping, biofilm, museibesök och AVICIIkonsert med lillebror som varit här över helgen, har jag nu äntligen fått slagit mig till ro med en kopp kaffe, kanelbulle och min stickning framför gårdagens MELLO och några avsnitt The Tudors.

I veckan som varit, fick jag chansen att rusta upp mitt hem lite och nu har jag inträtt en hörna med kombinerade arbets-och handarbetsmöjligheter. Det ni!
På väggen ska självklart ABBA få hänga, och i en glasvas bredvid har jag som sällskap en knippe ekologiska tulpaner från Änglamark. Helt klart värt att lägga en tia extra på naturliga blommor!

Nu ska jag fortsätta mitt söndagsmys och ladda upp inför en arbetsvecka och packandet till fredagens färd från Sverige... Mer om det senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar