måndag 23 februari 2015

Time to see a new place

Mina kära, trogna stickbloggsvänner!

Vet ni vad jag önskar mig som mest just nu?
-En lugnare tillvaro, och mer tid på dygnet.

För jag hinner nästan inte med något alls. Och det till trots att jag slutade en halvtimme tidigare idag, skyndade mig hem för att kunna starta pluggandet lite tidigare (och således sluta tidigare) för att sedan få tid till er.
Men nej. Den där halvtimmen var i slutändan inte värd så mycket, och sånt där tär på mig.
Ni får hålla till tåls!

I stickväg har jag snart stickat klart mitt andra par Kalajokisocks. Bilder m.m visar jag er senare. För nu är det dags att säga adjö till den här bloggportalen. Från och med detta inlägg kommer ni få surfa vidare till min alldeles egna domän. Vi ses väl där!



Välkomna till mitt nya sticknäste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar