måndag 16 februari 2015

News news news

Godkväll därute i natten.

För uppe sitter jag och pysslar med ditt och datt. Nya, stora saker är på gång!
Jag försöker varva jobbfunderingar, matteplugg och bloggen så gott det går såhär dax. Ovanpå allt måste jag påminna mig själv om att sova också -vissa dagar kräver extra mycket sömn i bagaget + ett antal koppar bryggkaffe....

Det nya, härliga jag har att uppdatera er med är att jag ny byter bloggportal. Eller, rättare sagt, blir egen! Igår köpte jag domänen frokenlindblomstickar.se och inom kort kommer ni att få surfa in där för att följa mig och sticket!
Bloggen så som den är idag, kommer att följa med mig -no worries. Samma innehåll  plus allt extra men med ny, snygg design och utseende. Det kommer se cleanare och fräschare ut och vara mer lättillgängligt. Vem önskar inte det va?!

I skrivande stund är inte nya bloggen aktiv. Men lugn, jag kommer meddela er när det är dax för er att ändra adress!


Så länge vill jag visa en totalt färdig bild på fina Baby Cables and Big Ones Too som jag äntligen fick upp på provdockan för några foton häromdagen.
Tröjan tycker jag jättemycket om! Skön att ha på sig, sitter fint och är fin. Det enda jag tycker är lite svårt är färgen, som inte riktigt gör sig på mig under vinterhalvåret. Låter kanske fånigt, men jag blir så glåmig. Färgen kommer göra sig mycket bättre nu när vårsolen sakta men säkert kikar fram...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar